مدیریت کیفیت خدمات: 1 - تحقیقات بازاریابی و اطلاع رسانی 2- شناخت انتظارات، نیازها و خواسته ها 3- اولویت بندی نیازها و خدمات 4- کارکنان و مدیران حرفه ای و علاقمند 5- تقویت مهارتهای ارتباطی و رفتاری 6- روحیه مشتری گرائی و بازارگرائی در همه کارکنان 7- قول و قرار به مشتری در حد توان و انجام تعهدات گروه بندی مشتریان (35)
آثار خدمات مناسب (33)
گامهای اجرائی بهبود خدمات (32)
خدمات ,مدیریت ,کارکنان ,مشتری ,نیازها ,کیفیت ,نیازها و ,کیفیت خدمات ,مدیریت کیفیت ,در همه ,همه کارکنان ,مدیریت کیفیت خدمات
درباره این سایت