محل تبلیغات شما
مدیریت کیفیت خدمات: 1 - تحقیقات بازاریابی و اطلاع رسانی 2- شناخت انتظارات، نیازها و خواسته ها 3- اولویت بندی نیازها و خدمات 4- کارکنان و مدیران حرفه ای و علاقمند 5- تقویت مهارتهای ارتباطی و رفتاری 6- روحیه مشتری گرائی و بازارگرائی در همه کارکنان 7- قول و قرار به مشتری در حد توان و انجام تعهدات

گروه بندی مشتریان (35)

آثار خدمات مناسب (33)

گامهای اجرائی بهبود خدمات (32)

خدمات ,مدیریت ,کارکنان ,مشتری ,نیازها ,کیفیت ,نیازها و ,کیفیت خدمات ,مدیریت کیفیت ,در همه ,همه کارکنان ,مدیریت کیفیت خدمات

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها