محل تبلیغات شما
1 - تعدادی از بهترین مشتریان را برای ملاقات با کارکنان دعوت کنید. 2- چهار یا پنج شکایت نامه دریافتی در سال گذشته را انتخاب کنید. 3- مشتریان را گروه بندی کنید. 4- برگزاری مسابقه بین کارکنان. 5- حداقل از سه شرکت یا بنگاه شناخته شده با خدمات عالی بازدید کنید. 6- خدمتگزاری را بعنوان یک ارزش جمعی بدانید. 7 – خدمتگزاران واقعی وبرتر شرکت یا بنگاه را انتخاب کنید. 8- برنامه تعلیماتی بر اساس رموز خدمتگزاری » تنظیم کنید.

گروه بندی مشتریان (35)

آثار خدمات مناسب (33)

گامهای اجرائی بهبود خدمات (32)

خدمتگزاری ,خدمات ,بنگاه ,کارکنان ,مشتریان ,شرکت ,را انتخاب ,انتخاب کنید ,یا بنگاه ,مشتریان را ,شرکت یا

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها