محل تبلیغات شما
- جا انداختن خدمت و شرکت در ذهن مشتری - انتخاب بازار هدف - داشتن و پرورش مزیت متفاوت - رقیب شناسی و مشتری شناسی - تحکیم موضع و موقعیت خود در بازار - ایجاد وفاداری مشتری نسبت به خدمت و شرکت - توجه به ”منافع و ”ارزش مورد نظر مشتری

گروه بندی مشتریان (35)

آثار خدمات مناسب (33)

گامهای اجرائی بهبود خدمات (32)

مشتری ,بازار , ,شناسی ,خدمات ,خدمت ,و شرکت ,خدمت و ,شرکت توجه ,به خدمت ,توجه به

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شهید حاج قاسم سلیمانی