محل تبلیغات شما
1- مجموعه ای از ارزشهای اضافی ومکمل برای کالاها وخدمات فعلی خود آماده کرده وارائه دهید. 2 - از عوامل انگیزشی جدید برای فروش بیشتر استفاده کنید. 3 - انجمن وباشگاه هواداران ومشتریان ایجاد کنید . 4- اعتماد سازی کنید. 5- اشتباهات وضایعات را به حداقل ممکن برسانید . 6-نیتی ها را جدی بگیرید. 7- بازاریابی وفروش را از نقطه پایان ،یعنی از آنچه باعث خشنودی ورضایت وماندگاری مشتری می شود آغاز کنید. 8- مدیریت پورتفوی (سبد)مشتریان را فراموش نکنید.

گروه بندی مشتریان (35)

آثار خدمات مناسب (33)

گامهای اجرائی بهبود خدمات (32)

،یعنی ,نقطه ,آنچه ,باعث ,خشنودی ,وفروش ,فروش بیشتر ,از نقطه ,را از ,وفروش را ,نقطه پایان

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها