محل تبلیغات شما
مدیریت کیفیت خدمات: 1 - تحقیقات بازاریابی و اطلاع رسانی 2- شناخت انتظارات، نیازها و خواسته ها 3- اولویت بندی نیازها و خدمات 4- کارکنان و مدیران حرفه ای و علاقمند 5- تقویت مهارتهای ارتباطی و رفتاری 6- روحیه مشتری گرائی و بازارگرائی در همه کارکنان 7- قول و قرار به مشتری در حد توان و انجام تعهدات

گروه بندی مشتریان (35)

آثار خدمات مناسب (33)

گامهای اجرائی بهبود خدمات (32)

خدمات ,مدیریت ,کارکنان ,مشتری ,نیازها ,کیفیت ,نیازها و ,کیفیت خدمات ,مدیریت کیفیت ,در همه ,همه کارکنان ,مدیریت کیفیت خدمات

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مطالب مفید یازهرای (س) میمه کرونا ویروس را با هم شکست خواهیم داد